  • Data: 2019-05-05 10:54:06
    Temat: Re: Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-05 o 10:50, z pisze:

    > Ciężki, nieporęczny, nie da się z nim zasnąć, o problemach z chłodzeniem
    > nie wspominając. Już lepiej duży smartfon lub mały tablet.
    > Testowałem.

    > Wyjaśnij dlaczego nie daje rady. Oprogramowanie do pracy?
    > Jak do pracy to się ma dwa urządzenia: blaszaka i laptop. Choćby
    > awaryjny sprzęt. Tu nie ma żartów i miejsce się znajdzie i pieniądze...

    > Narzucać nie. Ale możemy ustrzec ją przed popełnianiem naszych błędów.
    > Ja taki błąd popełniłem. Kupiłem nierozważnie laptopa.
    > Robi teraz za awaryjny sprzęt od kilku lat nie ruszany z biurka jedynie
> [...]

    17.3" to mała krówka moim zdaniem. Owszem, ekran wygodny niesamowicie i
    się nie kisisz jak na 15" 1366x768, ale nadal uważam, że laptopy 17" są
    ciężkie i mniej poręczne.

    Mój tata był nieźle napalony na 17", kiedy jeszcze nie miał laptopa w
    ogóle. Mówiłem mu, że w grę wchodzi tylko 15" i mocno się potem zdziwił,
    marudził, że jednak mógł wziąć 15" oraz mnie posłuchać.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]