  • Data: 2014-09-23 15:59:14
    Temat: Re: Program do wl/wylaczania trybu samolotowego
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-23 15:35, Vikku wrote:

    > Android, Samsung Galaxy s2.
    > GDzieś czytałem, że LLama to kombajn. Ja chcę czegoś prostego. Automate
    > it - słyszał ktoś?

    Nawet uzywalem podobnie jak Tasker.
    Przetestuj, to tez oczywiscie kombajn choc automate it ma bardziej
    strawny proces tworzenia funkcjonalnosci. Z tego co pamietam pobieranie
    gotowych schematow tez jest szybkie i przyjemne.
    Moze jeszcze poszukaj czegos do zarzadzania profilami bez angazowania w
    cos tak prostego altylerii przeciwlotniczej.