    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Programista C/C++
    Date: Mon, 10 Aug 2009 13:28:25 +0200

    irenka pisze:

    > Ludzie skąd taki negatywizm? Rozumiem ze tu jest dosyć anonimowo, ale
    > bez przesady.

    Z tą anonimowością na grupie, akurat bym nie przesadzał...

    > Mam firmę która chce zatrudnić programistów C/C++, tutaj
    > tacy ludzie zaglądają, nie rozumiem w czym problem?

    Tak samo pewnie takie osoby znajdą się w autobusie komunikacji
    miejskiej, albo w pociągu, więc może warto tam też się udac i rozgłaszać
    informację, że się zatrudni...

    > Jeśli ktoś
    > rzeczywiście jest dobrym programistą, to ważne jest to co będzie robił
    > i ile zarabiał a nie czy ogłoszenie będzie z ładnym zdjęciem...itp.
    > sorry nie rozumiem Waszego oburzenia.

    Ale zaraz zaraz, nie było ani miejsca pracy, ani kwoty przewidywanej
    zapłaty za pracę podanej w ogłoszeniu, więc proszę tu nie wymyślać....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl