    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 26 Jan 2014 18:06:46 -0800 (PST)
    Subject: Re: Programowanie uC - Pascal, czy C ?
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 01:44:03 UTC+1 użytkownik Grzegorz Niemirowski
    napisał:

    > Stachu, sam argumentów nie podałeś, więc nie krzycz teraz o nich. Jeszcze
    >
    > raz odsyłam do linka podanego przez A.L. Zobacz sobie jak pan Kernighan
    >
    > porównuje języki. Nie musisz się z nim zgadzać, ale jego tekst pokazuje w
    >
    > jaki sposób można argumentować swoje racje w sporze o wyższość języków. I
    >
    > żeby porównać dobrze języki, trzeba je dobrze znać. Ty ich nie znasz dobrze.
    >
    > Nie podałeś argumentów. Udowodniłeś tylko, że potrafisz obsługiwać klawisz
    >
    > Shift i za jego pomocą krzyczeć o burdelach i nędzy.

    Łubudubu!! No to teraz uargumentuj wyższość C nad Pascalem.

    Więc tak, naucz się obu

    > języków, bo inaczej dyskusja z Tobą nie ma sensu. Wykrzykujesz o
    >
    > nielogicznych operatorach, a nawet jednego operatora C nie podałeś.

    A po co? Przecież znasz te dziwolągi (&&,&,|,||, i tede itp..) Fajnie się to czyta?

    a-=b;

    Posrane jak tralala.. No cóż, można sę różne różności i dziwolągi powymyślać..
    W Pascalu pisze się to a:=b-1. Można se wymyślić np. coś takiego : a<=(b.less.1),
    albo a<=(b.decrement.1). I takie sranie w banie można ładować w nieskończoność.

    Prawda, że porąbane? Trochę podobne do FORTRAN'a ,

    > Bo świat poszedł w tę stronę. Równie dobrze możesz marudzić czemu nie
    >
    > programuje się w BASICu (tak, jest BASCOM, ale to nisza), przecież ma te
    >
    > Twoje ukochane beginy i endy. Z różnych względów wygrało C.

    Begin/End vs. {/} jest mimo wszystko bardziej czytelny.

    > Ale kod wynikowy z czego? Jakiegoś niszowego, zakurzonego kompilatora
    >
    > Pascala, o którym nikt nie pamięta? OK, może sobie być szybszy albo równie
    >
    > szybki. I co z tego? Wybiera się C, bo do tego jest mnóstwo narzędzi,
    >
    > bibliotek, przykładów, książek, stron itd.

    Poważnie?! http://www.mikroe.com/mikropascal/pic/

    Jakie to narzędzia? Ano takie same jak oferowane w powyższym linku. Ino pisze się to
    w zrozumiałym języku, nie używa się KRZAKÓW (||/|/&/&&/==) , tylko pisze się w
    języku zrozumiałym. Powiadasz, że jest w C wiele narzędzi...

    Oglądnij sobie stronkę wyżej podaną, zassaj sobie DEMO, a najlepiej zakup za 199$
    soft od nich. I wówczas zobaczysz jakie są oferowane biblioteki, jak się z nich
    korzysta w dowolnym języku. A deklarowanie dowolnej zmiennej "byle gdzie", to
    zaproszenie do burdelu. Ot, taki jest język C.

    for(;;;) - Wacek wie o co w tym chodzi