  • Data: 2013-09-08 21:30:01
    Temat: Re: Projektowanie zawiasów
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F."
    > Masz niepotrzebnie zgieta dolna dzwignie. Wystarczy prosty pret.

    Wiem, że prosty może być. Wygięty nie zabiera miejsca wewnątrz szafki.

    To będzie mebel. Podnosisz front i jest blat.
    > Nie wiem co to ma byc, ale chyba trzeba dobrej blokady w pozycji
    > poziomej. No i jakiegos zamka dla pozycji pionowej.

    To oczywiste. Będzie noga.

    > A co ten zawias robi, ze tyle osi potrzeba ?

    Komuś może się wydawać, że zwykły zawias wszędzie będzie pasował.
    Ale bywają niestandardowe projekty mebli i tam się stosuje. Np. drzwi i
    korpus mebla zacięte na uios. Na palcach jednej ręki można policzyć firmy,
    które mają w ofercie takie zawiasy.
    http://d1.blum.com/BEC003/clp0012-ep-177_ep_dok_bau_
    $spl-pl_$aof_$v3.pdf

    Robert