  • Data: 2009-01-05 22:58:59
    Temat: Re: Prośba o poradę. Zakup aparatu (mały+fotki+filmy)
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    frank drebin pisze:

    > Czy datę nadrukowuje na zdjęciach?
    > W każdym formacie? Canon mój tylko w 2mpix

    I bardzo dobrze, że masz taką opcję. Jak potrzebujesz na bieżąco
    datować, to masz taką opcję w przyzwoitej rozdzielczości. Natomiast jest
    darmowy soft, który nanosi ci datę z exifa i zapisuje zdjęcie w innym
    folderze nie psując oryginalnego. Tu przykład kilku ramek(na jednym
    zdjęciu) i wybranego przeze mnie formatu daty, miejsca, gdzie data ma
    się pojawić (można nawet poza zdjęciem, a nie na nim). Sam też wybrałem
    czcionkę, cieniowanie i przezroczystość.
    Naprawdę chcesz się kierować taką pierdułką jak nanoszenie daty
    bezpośrednio na zdjęcie?
    Bo takim XnView, IrfanView, FastStone Viewer (wszystkie bezpłatne do
    użytku domowego) możesz nanieść daty hurtowo na wszystkie zdjęcia wg.
    wybranego przez CIEBIE formatu.

    http://images27.fotosik.pl/310/d37844f1ecded341.jpg

    Pozdrawiam,
    Paweł W.