  • Data: 2010-03-13 04:19:02
    Temat: Re: Prostownik rozruchowy ze spawarki.
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Leży u mnie taka grzałka do silników stosowana w pojazdach specjalnych,
    > ale ona ma 4,5 kW mocy więc rachunki za prąd byłyby raczej znaczące
    > jeżeli chceć utrzymywać na stałe i o każdej porze temperaturę pracy
    > silnika.

    Grzałka 400W pozwala utrzymać temperaturę przeciętnego silnika samochodu
    osobowego 50* powyżej temperatury otoczenia, tak wynika z danych
    fińskiego producenta ogrzewania postojowego którego nazwy nie pomnę ale
    łatwo znaleźć w sieci. W większości samochodów grzałkę daje się umieścić
    wprost w bloku silnika w miejscu zaślepki przeciwmrozowej.