  • Data: 2015-03-21 19:33:23
    Temat: Re: Prowadnica do wiertła, prostopadłe wiercenie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-03-21 19:12, PeJot wrote:
    > Poszukaj poziomicy montowanej do wiertarki.

    Obawiam się że takie otwory wierce trzymając ja pionowo kiedy mebel
    jescze nie jest poskładany :)

    Problemem nie jest zachwaniu pionu ogólnie, tylko mikro ruchy reki
    powodujące ze otwor na wejściu nie jest średnicy wiertła tylko wiekszy.
    Wsporniki półek muszą wchodzić na wcisk i tutaj mam problem - po ręcznym
    wierceniu zazwyczaj się ruszają.