  • Data: 2015-03-22 21:15:01
    Temat: Re: Prowadnica do wiertła, prostopadłe wiercenie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-03-21 15:29, Sebastian Biały wrote:
    > Chciałbym wywiercic w miarę prostopadle otwory w płycie meblowej.

    No i zrobiłem. 9h w niedzielę.

    http://sebobialy.net/szafa.jpg

    Jedyne specjalistyczne narzędzie to:

    http://tinyurl.com/l9h4zc5

    W sumie 44 kołki, 26 konfirmatów. Trzyma że łeb sobie można o nią rozwalić.

    Wolfcraftem udało się idelanie powiercić kołki na brzegach, w sensie
    środka krawędzi płyty, niestety narzędzie nie zapewnia trzymania
    bocznego i kołki mają rozrzut do 2 mm na boki. Ale faktycznie wychodza
    pionowo, jak fabryczne. Otwory w płycie dopasowane do kołków wychodza
    idealnie. W sumie zaskakująca mała pierdółka (80zł w casto).

    Ani jeden raz wiertło do konfirmatów nigdzie nie wyszło, wzasadzie to
    dość proste jeśli wiercona płyta jest pionowo (mozna patrzeć z góry że
    wchodzi równo w środek płyty). Jestem zaskoczony że tak łatwo udało mi
    się powiercić konfirmaty, z kołkami szło z 5x wolniej.

    Hmmm, dociekliwym wyjasniam że szpara na dolnej półce to mój bład w
    obliczeniach, poprawie go jutro bo dzisiaj łapy odpadają. tak to jest
    jak się informatyk bierze za liczenie pierwszej szafy :/

    Wnioski na przyszłość: mniej kołków (po jednym) więcej konfirmatów bo
    się łatwo wiercą.

    PS. Drzwi jeszcze nie ma. Padam na pysk.