  • Data: 2016-05-05 10:53:08
    Temat: Re: Prowadzenie ścieżek
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:572a6b23$0$22840$65785112@news.neostrada.pl...

    > I czy w ogóle idzie złożyć stabilnie działający układ na takim MCU na
    > jednostronnej płytce? Warto próbować, czy tutaj powinienem się już
    > zdecydowanie przerzucić na co najmniej dwuwarstwowe PCB?

    Przypuszczam, że idzie złożyć, szczególnie jedną sztukę, ale jednocześnie
    twierdzę, że zdecydowanie warto przerzucić się na dwuwarstwowe.
    Ja wszystko robię na dwuwarstwowych (ale cały czas jestem na etapie
    8-bitowców).
    W moich projektach zasilanie i sygnały są na top, a cała bottom to GND. Jak
    już nie dało się rozwikłać wszystkiego na top (korzystając też czasem z
    oporników zerowych) to zamiast robić dziury w warstwie GND wolałem dodać
    jeden czy dwa połączenia drucikiem leżącym po stronie GND.
    Jak kiedyś tych drucików wyjdzie mi 4 czy 5 to przejdę na 4 warstwowe,
    P.G.