  • Data: 2017-04-25 02:29:17
    Temat: Re: Przeciazony obwod - AGD
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 23:19:39 UTC+2 użytkownik Pawel napisał:

    > W instrukcji do piekarnika pisze cos takiego:
    > Górna grzałka 1100 W
    > Dolna grzałka 1100 W
    > Termoobieg (górny / dolny) 1200 W / 1200 W

    Jak na razie, wszystko w miarę pasuje. Do termoobiegu jest jakiś "wiatraczek" 100
    Watowy, no i wszystko gra.

    > Moc wejściowa 230 V, 50 Hz, 3650 W

    Moc w Voltach?! Oj te szkoły... Te 3650W, też z poopy wzięte, bo 2*1200=2400.

    > plyta indukcyjna:
    > Całkowity pobór mocy [W]:7400

    NAJGORSZY z możliwych wyborów!! Nie wdając się w szczegóły zasady działania, w fizykę
    prądów wirowych, prawda jest taka: jest tam trochę duperelnej nikomu nie potrzebnej
    elektroniki, która niepotrzebnie komplikuje banalny proces.. Podgrzanie żarcia.. Bez
    odpowiednich garów ni chuchu, to nie zadziała. Ta elektronika w świetle pierdyktyw
    RoHS dupcy się na okrągło. To już lepiej wstawić koksownik. Serio!!

    > W okapie takie cos znalazlem:
    > Moc silnika pochłaniana: 1x230W
    > Lampy: 2x20W

    OK!

    > Lodowka:
    > Jedyna informacje jaka znalazlem, to ze ciagnie 253 kWat/rok

    Oj te szkoły... kW vs. kWh, ale któż by się tam przejmował jedną literką. To nie ma
    znaczenia, tak jak moc wejściowa w Voltach:) Diabli wiedzą co to znaczy 253kW/rok?
    Toż to 10-cio krotnie przebija szczytowe zapotrzebowanie mocy sporej chałupy!! Na
    wszystko!!

    > Zmywarka:
    > użycie energii w programie Eco 50: 0.75 kWh - Pewnie trzeba liczyc ponad
    > 1000 W w jakims normalnym programie
    > Dodatkowo taki cos jeszcze pisze:
    > Moc przyłączeniowa (W) 2400 W
    > Natężenie (A) 10 A
    > Napięcie (V) 220-240 V
    > Częstotliwość (Hz) 50; 60 Hz

    OK

    > Mikrofali i czajnika jeszcze niema, wiec nie wiem ile moze ciagnac.

    Jakieś 1-2kW.

    > Mam nadzieje, ze te informacje wystarcza do udzielenia wlasciwej rady,
    > ale z tego co widzialem jedna odpowiedz, to najwyrazniej trzeba
    > pociagnac osobny obwod minimum do zmywarki.
    >
    > Pytanie tylko, czy jakby sie wlaczylo jednoczesnie mikrofale, czajnik i
    > akurat w tym czasie lodowka sie zalaczyla, to czy by korki wywalalo. Ma
    > ktos takie urzadzzenia? Jak sie to sprawuje.

    No i dodaj te Waty do kupy. Nie widzę problemu. Poza jednym, dałeś się wtrąbić w
    mieszkanie w tzw. "apartamentowcu". Tymczasem jest to zwykły blok, gorszy niż za
    komuny, wszystko trza naprawiać, bo nowe ("Nie ma róży bez ognia"), a jak nogę
    skręcisz na krzywych schodach i nie będziesz mógł chodzić do roboty, albo firma
    splajtuje, to i tak te wszystkie pierdulamenty zabierze bank.