  • Data: 2016-09-20 19:01:39
    Temat: Re: Przedluzenie kabla antenowego
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Długość kabla jest tutaj bez znaczenia - nie masz tak dużego mieszkania.
    Ważny jest fakt, że chcesz rozdzielić sygnał na dwa odbiorniki, co spowoduje
    spadek
    sygnału dla każdego odbiornika o połowę - a naprawdę trochę więcej (straty)
    Ale nadal wzmacniacz nie będzie potrzebny, bo idziesz do dostawcy kablówki i
    prosisz
    o "podkręcenie mocy" - w 90% powinno to być bezpłatne.

    --
    Desoft