  • Data: 2020-02-21 19:38:48
    Temat: Re: Przejścia dla pieszych w Niemczech
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 lutego 2020 10:18:09 UTC-6 użytkownik Shrek napisał:

    > A wersję dla czytających> Bo wyszło, że dało się filmik streścić w
    > jednym zdaniu podwójnie złożonym. Co to za moda, żeby zamiast dziesięciu
    > słów nagrywać film i mieć pretensje że inni szanują swój czas? Teraz mam
    > oglądać 40 minutowy?

    Szefie, ale w tym jest cale sedno flejmow na newsach ze jeden pisze na temat a drugi
    pisze o czym innym bo nie odnosza sie do tego samego.

    Od dluzszego czasu dyskusja tu na grupie w temacie pieszych vs samochody rozbija sie
    miedzy innymi o infrastrukture. I masz konkretny dowod ze u nas jest inna wiec
    aplikowanie tych samych zasad co u niemca nie zadziala tak samo.

    Podobnie jest z ta mityczna grzecznoscia "na zachodzie".

    Tu miales szanse obejrzec i sie odniesc do tego samego co obejrzeli inni.

    I to by poprawilo Twoja wiarygodnosc tu w dyskusji bo bylo by widac ze licza sie
    argumenty. A tak wyszlo jak wyszlo. Jak to mawial klasyk: jesli fakty przecza teorii
    tym gorzej dla faktow.