  • 11. Data: 2010-10-10 21:32:29
    Temat: Re: Przekaźnik kierunkowskazów Carisma
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Tu masz w miarę świeży temat o tym traktujący ze zdjęciami i danymi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 12. Data: 2010-10-10 21:33:13
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2010-10-10 21:32, Mumin pisze:
    > Tu masz w miarę świeży temat o tym traktujący ze zdjęciami i danymi.

    Sorki, zapomniałem o linku :)

    http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=748480&
    highlight=#748480

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 13. Data: 2010-10-10 23:11:58
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    > No tak się dziwnym trafem składa, że od 3 lat jeżdżę Carismą i przerobiłem
    > usterkę o której pisał Sierp, a rozwiązanie było całkiem inne niż Twoje.
    > Widzę, że uważasz się za wyrocznię i nic co jest niezgodne z Twoimi
    > poglądami nie może być prawdziwe...
    > Za taki przekaźnik Sierp zapłaci ułamek tego co za ten przełącznik.

    Powiedz, w którym miejscu się mylę?;-) I jak bardzo Twoje rozwiązanie było
    inne od mojego?
    U mnie są 3 Miśki, Carisma ('2003), Lancer ('99) i Colt ('95) i każdy miał
    ten sam problem, o który pisze Sierp.

    Swoje wywody piszę na podstawie osobistych doświadczeń... ;/ A nie
    przeczytanych w Necie postów na forach... (zresztą jak 3-letni posiadacz
    Miśka robisz to samo co ja :)))

    No offence, przykro mi, że odebrałeś mój post w tak niepozytywny sposób. ;/

  • 14. Data: 2010-10-10 23:15:03
    Od: "syntax error" <w...@n...one.has.gone.before.com>

    > Poszukaj schematu połączeń modułów<->bezpieczników. Bo owszem inż. nie
    > podłączyłby szeregowo modułów. Poł. równoległe też spowodowałoby nie
    > działanie tych elementów za które odpowiada 11....więc właśnie wskazuje na
    > połączenie obwodu do modułu...np. wtyczka przy (w) kloszu lub przetarte
    > zaśniedziałe styki etc. etc.

    To nic nie da. W Miśkach niestety wszystko rozwiązane jest modułowo. Jak
    padnie moduł (zimy lut najczęściej) to ciężko jest zlokalizować i naprawić
    problem - choć są magicy, którzy lutują, cudują a i tak później trzeba
    wymienić element. Tutaj bez owijania w bawełnę wymienia się po prostu część
    elektroniki. Na szczęście wszystkie tego typu części są bardzo zaskakująco
    tanie i łatwe w wymianie. Wystarczy odkręcić kilka śrubek i po kłopocie.

    --
    Got VTi?

  • 15. Data: 2010-10-11 07:52:05
    Od: Sierp <s...@n...net>

    W dniu 2010-10-10 16:54, syntax error pisze:
    > Kup to
    > http://allegro.pl/przelacznik-zespolony-mitsubishi-c
    arisma-2001r-i1244583340.html
    > i wymień część lewą, odpowioedzialną za światła i kierunkowskazy. Jest
    > to typowa usterka Mitsu.

    ok, ale jakby to to padlo, to awaryjne tez by nie dzialaly?

    zauwazylem jeszcze tylko, ze gdy wlaczam/wylaczam awaryjne, jest ciche
    tykniecie
    (pojedyncze) z czegos takiego i potem juz nic
    http://allegro.pl/przerywacz-przekaznik-carisma-1-6-
    00r-i1264449071.html

    ale nie wiem, czy to moze byc to

    Sierp

  • 16. Data: 2010-10-11 07:55:30
    Od: Sierp <s...@n...net>

    W dniu 2010-10-10 21:33, Mumin pisze:
    > Sorki, zapomniałem o linku :)
    >
    > http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=748480&
    highlight=#748480

    to zgaduje, ze to ten "przerywacz" z linka
    http://allegro.pl/przerywacz-przekaznik-carisma-1-6-
    00r-i1264449071.html
    czyli A1
    W sumie moge zaczac od tego, jezeli kosztuje to ok. 10pln, jak nie
    pomoze, bede kombinowal dalej

    Sierp

  • 17. Data: 2010-10-13 18:20:22
    Od: Sierp <s...@n...net>

    W dniu 2010-10-09 19:27, Sierp pisze:
    > Zgaduję, że padł przekaźnik kierunkowskazów, ale... nie mogę go znaleźć
    > :-) Pod pokrywą silnika znalazłem skrzynkę z bezpiecznikami i
    > przekaźnikami, ale przekaźnika kierunkowskazów nie widzę.
    >
    > Gdzie jest ten przekaźnik? Dobrze typuję awarię? No i - jaki to przekaźnik?
    > Carisma 1,6 - benzyna z 2003 roku

    dla potomnych, moze komus sie przyda

    problem byl z przekaznikiem kierunkowskazow.
    Oryginalu nie moglem za bardzo znalezc nigdzie poza ASO, w ASO
    kosztowal... 220pln :-) niezle, nie?

    Kupilem wygooglany zamiennik, firmy topran, model 103 131 - i co tu duzo
    gadac, dziala
    Nie wszedl w taką przelotkę (zapewnia chyba głównie stabilniejszy uchwyt
    przekaźnika), ale na razie sobie ją darowałem - jak będzie się wysuwał,
    wyłamię jedną ściankę przelotki i tyle

    Dzięki za pomoc!

    Sierp