  • Data: 2010-12-15 13:13:29
    Temat: Re: Przekladka izolacyjna
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:197083af-9134-4281-8a87-3e00a6e70eee@35g2000prb
    .googlegroups.com...
    On Dec 15, 11:35 am, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Myślałem o drewnie. Ale po pierwsze, to instalacja skraplania gazu
    ziemnego, obszar zagrożony wybuchem, pożarem, nic palnego tam nie może
    być. Po drugie, będzie to pływać na ciepłym morzu gdzie wilgotność
    100% i temperatura 30C jest cały rok, więc wilgoci będzie miało do
    woli. Wiem że tworzywa też są i palne i chłoną wilgoć, a drewno można
    odpowiednio zakonserwować. Niemniej jednak pisanie w ofercie o drewnie
    jako materiale do budowy instalacji za 4 mld dolców po prostu nie
    przejdzie :-)
    Konrad

    To masz racje- drewno w tych warunkach zgnije szybko. Siostra ktora
    zajmowala sie kiedys drewnem mowila mi ze jakas partie wyrobow drewnianych
    szlag kompletnie trafil w podrozy z europy do USA przez Atlantyk mimo ze
    byly niby szczelnie zapakowane i nawet w jakims dobrym (szczelnym)
    kontenerze.
    Przemek

    ps szkoda ze to na morzu bo inaczej moze by sie znalazla robota dla
    projektanta budowlanego chociaz za maly milion zielonych ? :)))

    ps2 a moze daloby sie to wylozyc jakims dosc twardym elastomerem (np
    stosowanym w wibroizolacjach)?