eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPrzekladnia CVT. › Re: Przekladnia CVT.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Przekladnia CVT.
    Date: Tue, 19 Apr 2011 15:30:18 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <iok2p1$j13$1@news.onet.pl>
    References: <ioa165$2amg$1@news.mm.pl>
    <ioa3na$a2e$1@news.onet.pl><ioaar4$1qgm$1@news.mm.pl>
    <4da8b168$0$2445$65785112@news.neostrada.pl><ioah37$251n$1@news.mm.pl>
    <iojhjn$dnf$1@news.onet.pl> <0...@n...yarross.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: aza54.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1303219809 19491 83.27.138.54 (19 Apr 2011 13:30:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Apr 2011 13:30:09 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:28378
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:0g0088-8c9.ln1@news.yarross.net.pl...
    > Dnia Tue, 19 Apr 2011 10:37:20 +0200, J.F. napisał(a):
    >> Jak tam juz jest silnik elektryczny, to moze wystarczy
    >> popracowac nad
    >> zasilaczem.
    > W silniku BLDC niespecjalnie sie da. Generalnie, zeby pracowac ze
    > stalym
    > przelozeniem, potrzeba a) silnika, co daje wystarczajacy moment w
    > okolicy
    > rozruchu, zeby podjechac pod maksymalne projektowane wzniesienie
    > ze
    > startu zatrzymanego, b) silnika ze sterowanym wzbudzeniem, ktore
    > pozwala
    > na osiagniecie charakterystyki staly_moment/stala_moc albo
    > podobnej.

    No i akurat w silnikach DC nie ma problemu z utrzymaniem momentu -
    moment zalezy od pradu, prad od grubosci drutu.
    Oraz chlodzenia - a silnik wolno krecacy sie slabo sie chlodzi.

    Ale zapewnienie wysokiego momentu moze byc trudne - wymaga duzo
    miedzi i stali w silniku. Lepsza przekladnia.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: