eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeróbka H4 na H4 bixenon:) › Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Arbiter" <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Date: Thu, 20 Oct 2011 13:10:46 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <j7ovjr$5t1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j7nnqr$5kt$1@inews.gazeta.pl> <j7oogj$b52$1@news.onet.pl>
    <j7op7d$hdh$1@inews.gazeta.pl> <j7ov1i$ac8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-207-52-180.dynamic.chello.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1319109051 6049 87.207.52.180 (20 Oct 2011 11:10:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2011 11:10:51 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: hipciooo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407943
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j7ov1i$ac8$1@news.onet.pl...


    > A to owszem dosc typowe - jedna cewka mocna, i wylaczana po przestawieniu.

    Jest tam jedna cewka - bo rozbierałem. Całość wykonana karygodnie i brak
    precyzji. rdzeń przesuwa się z oporami, prowadnica jest nierówna.

    > Winny bylby wylacznik ... a moze ten kapturek na ktory nie bylo miejsca ?
    > Zablokowal ruch o brakujacy milimetr i sie nie wylaczylo.

    nie no nie zablokował:) Przecież bym widział i tego uniknął.

    > Aha - dymilo ci z cewki ? Moze po prostu po przestawieniu palnil podrzewal
    > jakis kawalek plastiku, ktorego nie powinien ?

    też tak myślałem że to ciepło od palnika ale okazało się, że sama cewka
    grzeje i izolacja z niej dymi


    > Tym niemniej zakladam ze jakos sie postarali dobrze odzwierciedlic H4.

    słabo postarali. Problemem jest precyzja wykonania. Sam pomysł jest dobry

    > Zaraz .. wlokno dlugich nie jest w H4 zgiete w U ?

    nie jest.



    >>Robiłem jeszcze test przy całkowitym demontazu tego daszka - był goły

    > No coz, oryginalne H4 maja troche lakieru na bance i jakos wystarcza.
    > Inne samochody maja z kolei jakies bardzo fikusne kapturki.

    tu miałem na myśli ze zdjąłem całą przesłonę o tak
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18301.Bixenon.bez.
    przeslony

    efekt był taki
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18302.Bixenon.H4.b
    ez.przeslony
    vs efekt z wbudowaną przesłoną
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18299.Bixenon.H4.L
    ow.beam
    vs po moim tuningu
    http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18294.H4.bixenon.L
    ow.modified


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: