  • Data: 2017-11-15 20:13:22
    Temat: Re: Przetwornica UPS
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 14 Nov 2017 22:02:41 +0100, Jacek Maciejewski

    > Jeśli masz na myśli pojemność użyteczną to jest tym większa im mniejszy
    > prąd rozładowania. A spadek napięcia na aku jest bez trudu ogarniany
    > przez przetwornicę więc tym się nie kłopocz.

    Super. Dziękuję Ci bardzo za pomoc. :)

    > Ciężka sprawa. Bez zdjęcia obudowy i dokładnego obmacania
    > i odsłuchania ani rusz :)

    Rozebrałem ponownie łajzę, bez obudowy nieco ciszej pracuje, czyli pewnie
    obudowa robi za pudło rezonansowe. Po złożeniu do kupy próbowałem dociskać,
    stukać, pukać w plastik, ale nic to nie zmieniło. Słychać go niestety. W
    środku nie widać nic niepokojącego na pierwszy rzut oka, jeno jeden z
    kondensatorów minimalnie spuchnięty -- ale wątpię aby to była przycyzna.

    --
    Pozdor
    Myjk