  • 31. Data: 2012-06-28 18:05:53
    Temat: Re: Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-28 11:45:06 +0200, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> said:

    > A resztę czujnie wyciąłeś, bo już nie pasowała ;P

    Nie. Wyciąłem, bo dalej było prywatne zdanie Bańki.
    Raz jeszcze: Mercedes to nie to samo co mercedes, KIA to coś zupełnie
    innego niż kia, a BMW to nie to samo co bmw.

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2012-06-28 18:32:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:jshvd1$gad$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Nie. Wyciąłem, bo dalej było prywatne zdanie Bańki.

    Twoje jest jakie? Publiczne, oficjalne, osobiste? Nie traktuj tego jako
    katalog zamknięty, ulżyj sobie ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 33. Data: 2012-06-28 18:41:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-06-27 21:48, megrims pisze:

    > A w środku tygodnia pić alkohol?

    Kto biednemu zabroni żyć bogato ? Zabronisz ?

    W AUCHAN promocja na JD - 84 PLN za litr.

  • 34. Data: 2012-06-28 21:34:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-28 18:32:33 +0200, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> said:

    > Twoje jest jakie?

    Pomyśl...

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2012-06-28 21:41:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Kto biednemu zabroni żyć bogato ? Zabronisz ?
    >
    > W AUCHAN promocja na JD - 84 PLN za litr.

    Gdzieś dzisiaj widziałem jeszcze taniej.

    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 36. Data: 2012-06-28 21:49:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:jsibk1$3ep$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Pomyśl...

    O, mkarwan nicka zmieniał

    --
    Tomasz Nycz

  • 37. Data: 2012-06-28 23:27:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 27.06.2012 megrims <m...@i...pl> napisał/a:

    > Czasem można trafić gościa, który jedzie tak pełen laczek, potem on stoi
    > na czerwonym, a jak ja pomalutku dojeżdżam sąsiednim pasem (o ile taki
    > jest) to robi się zielone i uważając na spóźnialskich rowerzystów
    > i zakochaną młodzież przetaczam się przez skrzyżowanie/pasy.

    Mina kierowcy (nomen-omen) BMW X5 objechanego w ten sposób nastoletnią
    astrą I - bezcenna. Fakt, miał pecha, miałem takie dwa tygodnie, gdzie
    pedały gazu i hamulca miały w zasadzie tylko dwie pozycje, silniczek 1,4
    spalał ponad czternaście litrów, a do jazdy po mieście prawie
    wystarczały dwa pierwsze biegi...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewsi

  • 38. Data: 2012-06-29 00:21:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-06-28 21:41, megrims pisze:

    > Gdzieś dzisiaj widziałem jeszcze taniej.

    Nie wal ogółem, jebnij szczegółem. Jam zainteresowany.

  • 39. Data: 2012-06-29 08:21:33
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Nie wal ogółem, jebnij szczegółem. Jam zainteresowany.

    Chata Polska na Strzeszyńskiej.
    --
    www.pobralem.pl
    I'm still clean....