  • 41. Data: 2012-06-29 12:53:35
    Temat: Re: Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-06-27 19:48, anacron pisze:

    > I naprawdę myślisz, że BMW ma coś z głupotą kierowcy wspólnego?

    Oczywiście że tak: w sensie istnienia korelacji, a nie wynikania.
    Podobnie jak np. ortalionowy dres czy łysa głowa. Pałka bejsbolowa też jest pewną
    sugestią.

  • 42. Data: 2012-06-29 13:10:40
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:jsk1ff$13pm$2@news2.ipartners.pl...
    > Oczywiście że tak: w sensie istnienia korelacji, a nie wynikania.
    > Podobnie jak np. ortalionowy dres czy łysa głowa. Pałka bejsbolowa też
    > jest pewną sugestią.

    Bo to jest tak. Jak widzisz na ulicy kogoś podskakującego bez powodu albo
    robiącego głupie miny to od razu go szufladkujesz "Wariat" Więc to idzie w
    ubiorze, zachowaniu i predyspozycjach, zamiłowaniu do konkretnych czynności
    lub przedmiotów.
    Czyli taki target w sloganie marketingowców.

    Marek

  • 43. Data: 2012-06-29 13:18:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-06-29 13:10, 4CX250 pisze:

    > Bo to jest tak. Jak widzisz na ulicy kogoś podskakującego bez powodu albo robiącego
    głupie miny to od razu go szufladkujesz "Wariat"

    I, oczywiście mogę się mylić.
    Twierdzenie że "miniaści, podskakujący bez powodu to wariaci" nie jest prawdziwe,
    podobnie jak to o tytułowych kierowcach... ale :)

  • 44. Data: 2012-06-29 14:25:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > I, oczywiście mogę się mylić.
    > Twierdzenie że "miniaści, podskakujący bez powodu to wariaci" nie jest
    > prawdziwe, podobnie jak to o tytułowych kierowcach... ale :)

    Najwięcej na drogach nieprzemyślanych zachowań widzę w przypadku
    "flotówek" z p.h. za kierownicą (a te nijak BMW nie są). Gość też nie
    łysy, bez przerostów mięśniowych wskazujących na nadużywanie siłowni,
    zazwyczaj w koszuli z krawatem i słuchawką w uchu. Tu fantazja mu
    podpowiada, że ma 300KM pod maską, choć w rzeczywistości często nie ma
    nawet 100.

  • 45. Data: 2012-06-29 18:16:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:jsk0ue$5op$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Argumentów zabrakło?
    > Szybko...
    > ;>>>

    Ty byłeś szybszy. Pomyśl dlaczego o mkarwanie wspomniałem
    ;PPPPPP

    --
    Tomasz Nycz

  • 46. Data: 2012-07-03 18:39:30