-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Rafał <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
Date: Tue, 27 Jul 2010 12:22:03 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 21
Message-ID: <i2mc0c$qcp$1@node1.news.atman.pl>
References: <i2m7bh$pdv$1@inews.gazeta.pl> <i2mbhv$qat$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1280226124 27033 83.238.176.82 (27 Jul 2010 10:22:04
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 10:22:04 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.10) Gecko/20100527
Thunderbird/3.0.5
In-Reply-To: <i2mbhv$qat$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299600
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27.07.2010 12:14, Rafał pisze:
>
> Wejdź na http://renaultlaguna.pl/forum/
> tam wątków z podobnymi problemami jest od groma, w większości prowadzące
> do rozwiązania.
>
> Często występują w tym silniku problemy z czujnikiem doładowania i
> przewodami do niego dochodzącymi, zaworem regulacji turbiny,
> nieszczelnym intercoolerem(dotyczy szczególnie roczniki <2003) ogólnie
> nieszczelnością na dolocie, oraz niedomykający się i zasyfiony EGR.
> Oczywiście może to być coś innego, poczytaj na tamtym forum, na pewno
> coś znajdziesz.
> W większości sam możesz tę dolegliwość usunąć, na forum są dostępne
> manuale jak i co zrobić.
> Powodzenia.
>
jeszcze jedno, bo może zbyt pochopnie założyłem, jaką dokładnie lagunę
masz I czy II? czy to jest dCi czy dTi?
Nie mniej jednak zapraszam na forum.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.10 12:28
- 27.07.10 12:34 Rafał
- 27.07.10 12:55 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 27.07.10 13:07
- 28.07.10 10:35 n...@o...pl
- 28.07.10 10:35 n...@o...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=