  • 1. Data: 2009-11-11 11:25:45
    Temat: Puzzle na zimowe wieczory [spam]
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Jak ktos ma ochote poskladac Dniepra MT 10 - to prosze :)
    http://moto.allegro.pl/item814166890_dniepr_mt_10_w_
    trakcie_renowacji.html
    Ja ZAWSZE dokladam do wszystkich interesow, wiec jest to
    Niewatpliwie okazja :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2009-11-12 13:09:06
    Temat: Re: Puzzle na zimowe wieczory [spam]
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ja ZAWSZE dokladam do wszystkich interesow, wiec jest to
    > Niewatpliwie okazja :)

    I ja też tak mam :-(

    Miałem takiego Dniepra, drugiego nie chcę :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2009-11-12 15:20:24
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Agent 0700 pisze:

    > I ja też tak mam :-(
    >
    > Miałem takiego Dniepra, drugiego nie chcę :-)
    ja teraz mam po latach trzeciego i jestem przeszczęśliwy,w końcu mam
    spręt do latania w zimie,a ile dłubania:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2009-11-13 09:48:40
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > spręt do latania w zimie,a ile dłubania:-)

    Tyle, że nie ma końca w dłubaniu :-(

  • 5. Data: 2009-11-13 10:07:31
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Agent 0700 pisze:

    > Tyle, że nie ma końca w dłubaniu :-(
    Nie do końca,jak dobrze zrobisz to i polatasz-kumpel zrobił 40kkm bez
    rozbierania silnika i dalej lata.
    no i kobietom sie taki sprzęt podoba-siedzi sie w garażu pod ręką
    zamiast włóczyć po okolicy:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2009-11-13 10:46:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Monster pisze:
    > no i kobietom sie taki sprzęt podoba-siedzi sie w garażu pod ręką
    > zamiast włóczyć po okolicy:-)

    I kobieta wie ze jak pojdzie do garazu to minimum 3 godziny go nie
    bedzie. Akurat na wizyte kochanka, bez ryzyka ze facet wpadnie znienacka
    bo zapomnial parasola.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2009-11-13 14:50:36
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kuczu pisze:

    > I kobieta wie ze jak pojdzie do garazu to minimum 3 godziny go nie
    > bedzie. Akurat na wizyte kochanka, bez ryzyka ze facet wpadnie znienacka
    > bo zapomnial parasola.

    Dlatego niektórzy składają motocykle w mieszkaniu:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2009-11-14 15:30:56