  • Data: 2019-07-16 21:15:46
    Temat: Re: Pytanie o chipy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem, czy był fatalny (przeskoczyłem go z 98se od razu na w2k), ale musiał mieć
    znacznie większe od 98se wymagania sprzętowe, bo
    u kolegi któremu stawiałem internet, po aktualizacji kompa z 98se do Me wszystko
    prawie stało.
    No ale się upierał, że musi mieć nowszy.
    Żeby było na temat, w latach 2001-05 pamięć zdaje się była jeszcze droga i do tego co
    rusz zmieniali rozmiary pasków.
    Zresztą nadal jest droga, za głupie 4x8GB SODIMM trzeba zapłacić ponad $150 ;-)
    I komu to potrzebne?
    Pismo w Wordzie nie przewija mi się na ekranie ani odrobinę szybciej, niż 20 lat
    temu.
    Cywilizacja poszła w jakąś głupią stronę.

    -----