    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pytanie o obiektywy i ich jasność
    Date: Mon, 30 Nov 2015 00:26:38 +0100

    In article <8...@g...c
    om>,
    Starzec z Gór <d...@v...pl> wrote:

    > Na przykład

    > Jakoś tam żywię przekonanie że kupowanie aparatu z wymienną optyką by używać
    > go wyłącznie z kitem nie ma sensu.
    Czasem bierze sie pod uwage inne cechy, ktore uzasadniaja sensownosc
    takiego zakupu. Zwlaszcza w przypadku lustrzanek (fakt, w mniejszym
    stopniu bezlusterkowcow )
    Cena, ergonomia, duza matryca, dlugie trzymanie baterii...

    > Jest też lepszy optycznie.
    Udowodnij.

    > Akurat w moim Olku używam 50/1,4 , zazwyczaj lekko przymykając, i głębia jest
    > malutka. Jeżeli przesadzam to doprawdy niewiele.
    No, ale z jaka przeslona w APSC mozna to porownac?
    Ja w APSC uzywam obiektywow 2.4 i 2.8 i nie nazwalbym GO jako papierowej.
    No i wychodzi na to, ze tym panasonicu LX100 tez jest b. plytka glebia.
    Jesli przesadzam, to niewiele.
    --
    TA