  • Data: 2019-12-31 22:46:40
    Temat: Re: Radio FM
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pomyślałem, że radio w kompie, ale obsługa musi być prosta. Typu
    > wysuwane okienko w tray-u z listą stacji i głośnością radia.
    Gdy używałem jeszcze Windowsa, to używałem Screamer Radio. Jest w trayu
    i po kliknięciu na ikonę można zmieniać stacje spośród tych, które
    dodaliśmy.
    https://www.screamer-radio.com/download/ (używałem starszej wersji, tej
    na dole strony).

    Na Linuxie używam teraz Radio Tray Lite, wcześniej RadioTray.