  • Data: 2018-03-19 13:23:56
    Temat: Re: Radio samochodowe do ogrzewania tylnej szyby
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    SnCu <t...@e...ca> wrote:

    > Z tego co widziałem, to fabrycznie to są osobne ścieżki od grzejników
    > szyby.

    To też nie taki zły pomysł, lakier termoprzewodzący mam ;) ale jakbym miał
    malować nim po szybie to chyba lepiej pociągnąć przewód.

    > Natomiast z podanych schematów, bardziej do mnie przemawia 2., przy czym
    > ja bym żadnych dławików w obwodzie ogrzewania nie montował - całe
    > filtrowanie zrobić po stronie "słaboprądowej".

    Ciężko będzie. Raz, że szpilki z alternatora i zapłonu a dwa, że zwarcie
    anteny do masy, ograniczone tylko jej (niewielką) indukcyjnością i
    rezystancją. Te dławiki mają mi tę antenę odseparować od instalacji dla
    częstotliwości radiowych.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]