  • Data: 2018-03-20 12:01:03
    Temat: Re: Radio samochodowe do ogrzewania tylnej szyby
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> wrote:

    > Ogrzewanie szyby to moim zdaniem lipa, te ścieżki są oporowe, więc
    > straty i słaba antena.

    Pytanie czy ten opór ma znaczenie dla sygnału radiowego i impedancji
    wzmacniacza... może rzeczywiście ma.

    > Miałem taką antenę, o ile pamiętam Bosh, cieniutki drucik przyklejony
    > poziomo do przedniej szyby, pośrodku okrągłe pudełeczko ze wzmacniaczem,
    > ok 3 tranzystorów, ale to dawno, nie dam sobie reki uciąć.

    Na Allegro są różne tego typu od 10zł do 30zł. Podawane są wzmocnienia w
    dB, ale podejrzewam że to kit, jak wszystkie parametry w urządzeniach z
    tej półki cenowej. Ciekawe, czy taka antena zadziała lepiej niż wydumka
    z szybą...

    http://allegro.pl/antena-samochodowa-wewnetrzna-fm-z
    e-wzmacniaczem-i7173574348.html

    http://allegro.pl/antena-sam-fm-wewnetrzna-wzmacniac