    From: "Szymon Machel" <s...@O...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)
    Date: Thu, 14 May 2009 16:36:07 +0200

    Użytkownik "topek " <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > zastanawialem, sie jak najlepiej rozwiazac kwestie wyswietlaniu filmow dla
    > dzieci (jeszcze nie moich :) w aucie.

    > 1. Mam windowsa CE i poradzi sobie z filmami w DIVX (jakis procek w
    > okolicach
    > 300, 400MHz)
    > 2. Zasilanie z zapalniczki samochodowej byloby duza zaleta (bo jak nie to
    > przetwornica :)

    Zakup nawigację :)
    Np Lark 43. Będziesz miał nawigację i odtwarzacz. Co prawda oryginalne
    oprogramowanie pozwala wyświetlać tylko WMV ale dostanie sie do Windows CE
    nie jest trudne (żadne odblokowanie tylko przekierowanie na kartę SD)
    Znajdziesz jakiś odtwarzacz pod CE, który czyta divx i tyle.

    Szymon