  • Data: 2019-09-21 12:54:43
    Temat: Re: Ramka -- jak ją zrobić?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Anikiel wrote:

    > A, bo napisałeś że element dystansowy, więc pomyślałem że ma być ściśnięte między
    dwiem apłaskimi powierzchniami. No dobra, a czemu ta ramka nie ma podłogi?

    Bo zawartość musi mieć obustronny kontakt elektryczny z elektrodami
    miedzianymi (blacha 0.8mm). Na drugim rysunku widać. Ramka jest
    dystansem właśnie dla tych elektrod na etapie montażu. Potem całość jest
    samonośna -- ramka ma nie przeszkadzać. Ale jak już drukować/wycinać,
    to pewnie jakieś gniazda wciskowe do niej dodam, by niewielkim kosztem
    usztywnić niewidoczne tu otoczenie. Tylko to dalej będą pomijalne siły.

    Pozdrawiam, Piotr