  • 51. Data: 2020-06-15 11:29:17
    Temat: Re: Rasistowskie znaki drogowe :-)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 08:15, ddddddddddddd pisze:
    > Powoli zaczynam się czuć szykanowaną mniejszością mając własne poglądy
    > niezgodne z głównym nurtem

    Wężykiem.

  • 52. Data: 2020-06-15 11:31:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 10:59, Budzik pisze:
    > To znaczy ze podwazasz prawo do
    > chodzenia za reke czy do całowania sie w miejscu publicznym?

    Znasz taki przypadek że ktoś takie zachowanie krytykował?

  • 53. Data: 2020-06-15 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Dzieci coraz mądrzejsze a lektur nie ogarniają? ;-)

    Powtarzasz argumenty na które juz ci odpowiedziałem.

    > To jest szczegul a nie sens. Lektury ma nie być bo być może
    > znajdzie się idiota co mu będzie przykro.
    >
    > Żałosne

    Załosne jest to ze nie rozumiesz o czym mowa wiec trudno ci odniesc sie
    do problemu który został wskazany.
    Ja tez nie wiem czy maja racje ale przynajmniej rozumiem o czym oni
    rozmawiali.

    > Generalnie
    >
    > https://www.dobreprogramy.pl/Bojownicy-o-tolerancje-
    wytaczaja-dzial
    > a-przeciwko-Gitowi.-Nie-podoba-im-sie-galaz-master,N
    ews,108348.html

    załózmy ze masz racje ze to przesada (bo nie chce mi sie wchodzic w
    temat który wydaje sie rzeczywiscie dziwny na pierwszy rzut oka) - czy
    to w jakikolwiek sposób implikuje to ze kazde postulaty
    antyrasistowskie są złe?

    To troche tak jak z prawem - to ze niektore przepisy sa złe nijak nie
    dowodzi ze całe prawo jest do dupy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 55. Data: 2020-06-15 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Znasz taki przypadek że ktoś takie zachowanie krytykował?

    No przeciez dddddd pisze ze mu sie obnoszenie nie podoba.
    Wiec probuje ustalic co to obnoszenie u niego znaczy.

    Pytasz czy spotkałem sie z krytyką takiego postepowania jak publiczne
    całowanie pary homoseksualnej? Zartujesz? W innym swiecie zyjesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 54. Data: 2020-06-15 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Każdy normalny człowiek nie ma takich samych odczuć
    > na widok całującej się w miejscu publicznym pary
    > hetero i pary homo. I to jest normalne. Przed ewentualną
    > odpowiedzią zapoznaj się z definicją słów "normalny",
    > "normalne" i ich przeciwieństwem: "nienormalny",
    > "nienormalne".

    Ale mozesz sobie miec odczucia jakie chcesz.
    Ale czy to daje ci prawo do mowienia ze 3% spoleczenstwa ma sie nie
    całować na twoich oczach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 56. Data: 2020-06-15 13:05:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.06.2020 o 11:59, Budzik pisze:

    > Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Ale mozesz sobie miec odczucia jakie chcesz.
    > Ale czy to daje ci prawo do mowienia ze 3% spoleczenstwa ma sie nie
    > całować na twoich oczach?

    No nie można nie napisać: co Ty świergolisz (eufemizm)? Co Ty
    świergolisz o moim prawie, gdy dostałeś tylko prostą i kompletną
    odpowiedź proste pytanie "czy takie same odczucia masz co do par
    hetero"? To raz. A dwa (pomijając moje prawo do wolności słowa,
    do publicznego wyrażania swoich przekonań, nie będących w kolizji
    z prawem), jeśli już mówimy o prawie: penalizacja publicznego
    całowania się przez gejów może być bliższa, niż Ci się wydaje.
    Prezydent Duda udzielił wywiadu ,,Naszemu Dziennikowi", w którym
    wyraził zainteresowanie ustawą ,,zakazującą propagandy homoseksualnej".
    Czy całowanie się publiczne gejów może być uznane za propagowanie
    homoseksualizmu? Nie takie rzeczy Sejm uchwalał nocą a o świcie
    prezydent podpisywał. Kto lubi się całować na ławce w parku nie
    z dziewczyną, niech pomyśli o tym przed wyborami.

  • 57. Data: 2020-06-15 13:33:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 11:59, Budzik pisze:
    > Powtarzasz argumenty na które juz ci odpowiedziałem.

    To po cholerę się powtarzasz?

    > Załosne jest to ze nie rozumiesz o czym mowa wiec trudno ci odniesc sie
    > do problemu który został wskazany.
    > Ja tez nie wiem czy maja racje ale przynajmniej rozumiem o czym oni
    > rozmawiali.

    Żałosna jest już rozmowa na taki temat. Jak za socjalizmu. Walka z
    problemem który się samemu stworzyło/wydumało.

    implikuje to ze kazde postulaty
    > antyrasistowskie są złe?

    O jakich postulatach piszesz?
    O tym że Murzyni w Stanach popełniają więcej przestępstw a statystyki
    policyjne nie trzymają parytetów? Że nie są sprawiedliwe tylko RASISTOWSKIE?

    > To troche tak jak z prawem - to ze niektore przepisy sa złe nijak nie
    > dowodzi ze całe prawo jest do dupy.

    Nikt tu nikomu krzywdy nie robi. Niby "pokrzywdzeni" chcą naginać
    rzeczywistość pod swoje wyobrażenie.

  • 58. Data: 2020-06-15 13:38:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 11:59, Budzik pisze:
    > Ale mozesz sobie miec odczucia jakie chcesz.
    > Ale czy to daje ci prawo do mowienia ze 3% spoleczenstwa ma sie nie
    > całować na twoich oczach?

    Jeśli masz aż taki problem to jestem za karaniem każdego co Ci zwróci
    uwagę na ulicy że się całujesz czy trzymasz za rękę.

    Masz jeszcze jakieś problemy?

    Ale... Jak urządzisz tęczowe disco w Boże Ciało to się nie dziw że
    możesz dostać wpierdol ;-)

  • 59. Data: 2020-06-15 13:44:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-15 o 11:59, Budzik pisze:
    > całowanie pary homoseksualnej? Zartujesz? W innym swiecie zyjesz?

    Konkretnie. Jak to wyglądało?

  • 60. Data: 2020-06-15 15:54:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla hetero całowanie się dwóch facetów na ulicy albo dwóch kobiet źle wygląda. Z
    punktu widzenia natury żyjemy tylko po to żeby spełnić jeden cel. Przekazać geny
    następnemu pokoleniu. A jak to zrobimy ukierunkowuje nas na wychowanie tego
    pokolenia. Wszystko co się nie mieści w takim scenariuszu jest dla hetero
    nienaturalne. Patrząc na to z drugiej strony osoby nie będące hetero starają się z
    tym specjalnie nie wychylać. Podświadomie świadomie wiedzą że są inni. Uważam że nie
    są oni zainteresowani nagłaśnianiem tego że w inni. Tych nie hetero jest dostatecznie
    dużo żeby mieć z nimi kontakt. Czasami o tym wiedząc a czasami nie wiedząc. Na
    zewnątrz oni nie różnią się od innych. Nie mają żadnych specjalnych wpisów w
    dowodzie, nie mają na czołach pieczątek. Czy tego chcemy i czy oni tego chcą lub nie
    chcą są pomiędzy nami. W żaden sposób nie są jakoś inaczej przez prawo traktowani.
    Szukający poklasku politycy wymyślają że np nie rozwiązane są sprawy cywilnoprawne
    pomiędzy parami homo. Ale one są tak samo rozwiązane jak rozwiązane są sprawy hetero
    żyjących w związkach nieformalnych. Zamiast ślubu muszą składać oświadczenia lub
    spisywać umowy przed notariuszem. Jeśli to zrobią nie ma problemów z
    dziedziczeniem,opieka itp. politykierzy chcą żeby śluby mogli brać. Pytanie czy
    wszyscy homo chcą brać śluby. Wydaje mi się że nie chcą. Oni starają się swoją inność
    ukryć a nie wychodzić z nią na ulicę. Sprawa dzieci. Jeśli natura wskutek jakiegoś
    błędu dopuściła do powstania osobnika który ze względu na inność seksualna nie może
    mieć dzieci to znaczy że nie powinien mieć możliwości adopcji. Poza tym oni wcale nie
    chcą mieć dzieci. Chcą się ruchać bo sprawia im to przyjemność a nie bujać się z
    pieluchami itp. Do tego dochodzą jeszcze czynniki społeczne. Dziecko mające dwóch
    tatusiów i żadnej mamy wśród innych dzieci będzie nienaturalnie inne. Odczucie
    seksualności u dzieci pojawia się stosunkowo wcześnie. To dlaczego pozwolić zrobić z
    dziecka które jest hetero dziwoląga wychowywanego przez dwóch tatusiow lub dwie mamy.
    Nie da się do pewnego wieku dziecku sprawy z homo wytłumaczyć. Jemu nie zmieści się
    to w głowie bo natura go inaczej zaprogramowała. Absolutnie nie mam do tych ludzi
    nic. Nie mieli na to kim są żadnego wpływu. Chyba że by zaczęli się dobierać do
    mojego wylotu albo domagali specjalnych praw których ja nie mam. Wtedy będę się
    burzył.