  • Data: 2023-04-24 21:31:24
    Temat: Re: Redmi Note 12 Pro 5G
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...i jeszcze notoryczne pady "słuchawki". Często po wysiłku czy w
    > megasłońcu poci mi się ucho i skroń, co "zalepia" gówniato zrobioną
    > słuchawkę/zabezpieczenie. Używałem szczoteczki do zębów i spirytusu,
    > żeby przywrócić głośność. Sjajomi czy Oppo mają to wykonane inaczej i
    > się to nie dzieje. W Oppo słuchawka jest "na krawędzi" co zapobiega
    > ściekaniu potu. W Samsungach wymieniałem nawet słuchawkę 2x bo zdychała
    > na "stwardnienie rozsiane" znaczy stawała się mało elastyczna i cichła.
    > W jednym modelu (s6) wymieniałem 2x głośnik, bo zaczynał charczeć.

    Aaaa bo od tego zacząłem!
    Zapomniałem też o notorycznym wypalaniu ekranu OLED :]

    Tak, wiem, napiszesz że Ci nie wypala. To zacznij w końcu używać
    smartfona nie tylko do rozmów. Ja zacząłem sobie pykać w grę 'Ingress'
    gdzie podczas jazdy autem mam statyczny obraz z gry (Pokemony podobnie
    ale nie gram w Pokemony). Po roku zdecydowanie mnie to wkurwiało, te
    ślady. Jakie? Takie:
    https://www.tabletowo.pl/wypalony-amoled-samsung-rek
    lamacja-serwis/

    https://youtu.be/4mWROn9L_L8