  • Data: 2023-04-24 09:38:44
    Temat: Re: Redmi Note 12 Pro 5G
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Apr 2023 20:51:20 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > W dniu 23.04.2023 o 19:54, Adam pisze:
    > [...]
    >>
    > Ja mam od tego tablet 10'' :] Montowany praktycznie "na stałe" w sensie,
    > że robi za 2DIN i przykrywa radio :D. Udostępniam mu NET i nie dość że
    > mam duży wyświetlacz to cały Andek robi za navi+dodatki. OK, nie jest to
    > profeska ale dla mnie wystarczy, tym bardziej, że wsiadając do drugiego
    > auta, mogę to przekładać.

    W Mitsubiski się nie da.
    Oni wymyłili system Rockford Fosgate z fafnastoma głośnikami. Ponadto w
    jednym miejscu jest wzmacniacz, w innym tuner DVB, w jeszcze innym
    odbiornik GPS. A "radio" to tylko jednostka centralna.

    Zamienić na nie-fabryczny jest trudno.
    Główny problem, to programowanie auta - np. częstotliwość ruchu
    wycieraczek, czułość czunika zmierzchowego do włączania świateł, ustawianie
    alarmów itd. - dziesiątki paramertów.
    Oraz integracja z systemem napędu: pokazywanie mocy oddawanej/przyjmowanej
    dla poszczegĂłlnych silnikĂłw.

    > ...co do telefon/komputer, bo pisałeś. Mam w domu smartboxa na Andku
    > wpiętego w TV na HDMI+kawiatura+mysz bezprzewodowa. 50''ekran i wszystko
    > w temacie :) Nie muszę podpinać telefonu.

    Ja z reguły mam laptopa, czasem zabieram tylko Asusa Transformera.
    Smartfon przeinaczony na linuksowy desktop traktuję jako ciekawą
    ciekawostkę ;)

    A w domu telezizor łyka mi praktycznie wszystko, bo ma kilka HDMI, dwa
    tunery satelitarne (ale tylko jedno gniazdo CI+), kilka USB (jest podpięty
    HDD). Korzystam z NAS-a w trybie DLNA.
    Ale nie wykorzystuję laptopa do podłączenia z TV (aczkolwiek mogę przez
    BT/WiFi/LAN), bo do laptopa mam stację i do niej podpięte trzy monitory.

    Czasem tylko na TV oglądam jakąś skrętkę, którą nagrałem smartfonem. Ale
    przez WiFi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam