  • Data: 2017-11-23 20:02:43
    Temat: Re: Reflow - wolniejsze czasy
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2017 o 16:40, Piotr Gałka pisze:
> [...]

    Za montaż tylko SMD z tego co wiem trzeba liczyć:
    1. przygotowanie sita do nakładana pasty około 400zł
    2. programowanie automatów i inspekcji optycznej - raczej zależne od
    ilości elementów, ale w granicach 350zł
    3. produkcja - generalnie tanio, drobnica po 3gr/element, większe nieco
    więcej.

    Jeśli bardzo mała seria, to się nie opłaca zlecać i wykonawca też się z
    tego nie cieszy, chyba, ze dolicza jakieś extra stawki.

    Pozdrawiam
    EdiM