  • Data: 2017-03-26 17:34:43
    Temat: Re: Regeneracja wtryskiwaczy
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale 170kkm to troche mało, zeby znowu wymianac wtryski, prawda?

    Wiesz, człowiek się przyzwyczaja do odgłosów i nie zauważa, że jest
    coraz gorzej, szczególnie, gdy zmiany trwają lata.
    Za pierwszym razem jedynym powodem wymiany była głośna praca jednostki -
    taka niefajna, jak by trochę rajdowy dźwięk, ale nie czysty, tylko
    bardziej w kierunku mielonego łożyska. Nie wiem jak to opisać.
    Jest też szansa, że po 60k wtryski wymieniono - nieudana sprawa z
    tuningiem, ale nie mam o tym informacji, może zostawili mi stare.

    Teraz już wiem, jakie są objawy i dlatego mogę reagować szybciej.
    Nic złego na razie się nie dzieje, zapala w mrozy jak zwykle, kopci jak
    zwykle, mocy nie brakuje, spalanie bez zmian... jedynie odgłosy pracy
    silnika się czasami zmieniają.
    Wtryski Delphi o ile pamiętam, może tym razem trafiłem słabsze? Nie ma
    też pewności, że to wtryski - tak tylko podejrzewam bazując na
    poprzednich doświadczeniach. Już czas zapytać specjalistę.

    Czy wozidło przejedzie kolejne 200k? Pewnie na luzie, dlatego mam
    dylemat, czy inwestować w nowe i mieć spokój na kolejne powiedzmy 200k,
    czy regenerować, ale wtedy ile to może kosztować i jak będzie z
    trwałością? Tak gdzieś za 100k trzeba będzie skrzynkę biegów
    regenerować, za 20k ma być 4-ty już rozrząd*, ale umówiłem teraz - dla
    świętego spokoju.

    Wiecie co najbardziej wkurza w samochodzie? Fotele!, a w zasadzie obicia
    :( Za 2 tygodnie dostaną nowe skórki i będzie cacy :)

    Miłego.
    Irek.N.
    *0-160
    160-320