  • Data: 2018-10-18 20:23:45
    Temat: Re: Rejestrator z kamerkami z POE?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 października 2018 20:06:11 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:
> [...]
    switch, zasilacz, łączysz wszytko wyżej pokazanymi kablami

    > Tylko idiota nie zabezpieczyłby oddzielnie każdego wyjścia.

    Aleś się rozpisał
    Rozwiń może
    Bo analogowe kamery wymagały odrebnego zasilania i z reguły kilak kamer na danym
    obiekcie zasilane było z jednego zasilacza
    Jak zasilacz padł to rejestrator robił alarm i tyle.
    I podobnie jest z kamerami ip teraz.
    Przynajmniej z tymi co nie mają POE tylko odrębne zasilanie
    Z reguły podpięte sa pod jeden zasilacz
    Oczywiście monitoring w Fort Knox pewnie inaczej jest zaprojektowany ale tu piszemy o
    instalacji pewnie do domu składajacej się 5 kamer