eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetReklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE! › Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
  • Data: 2009-04-16 11:57:18
    Temat: Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr Przekota napisał(a):

    > klient jest najwazniejszy...

    Jak mówi stara zasada: Klient ma zawsze rację - dopóki nie zapłaci...
    Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem. Jej warunki powinny być z góry
    określone. Jeśli w tej, z której skrozystałeś jest napisane, że mogą jej
    nie uznać bo "coś" to w zasadzie masz marne realnie szanse żeby to
    obalić. Metoda zadzwonienia i konkretnego argumentowania z kierownikiem
    serwisu faktycznie moze czasem zdziałać cuda ;)

    j.

    --




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: