  • Data: 2019-09-13 14:11:18
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Friday, September 13, 2019, 1:59:30 PM, you wrote:

    [...]

    > Do czytania moze i wystarczal, ale przy pisaniu jak trzeba bylo zrobic
    > redraw ekranu (2000 znakow), to dluzsza chwila mijala.

    Ale po co? Piszesz z szybkością 500 cps? Od tego jest ANSI przecież.
    ansi.sys miałeś w DOSie od zawsze.

    > No i przeprosilem sie z vi - lepiej obslugiwal vt100/ansi, nie
    > wyswietlal na nowo całosci co chwila.

    Ale to tylko kwestia używania właśnie ANSI a nie wydajności łącza.
    Pisać się dało nawet na 300 bps bez kompresji.

    > A racja - to tylko 11.5 KB/s, ze 100us na obsluge przerwania, rozkazow
    > ... chyba ze tez 100 .
    > Spowolni, ale nie zablokuje ...

    Transfery pod Nortonem jak burza. Choć ja wolałem używać programu
    terminalowego z ZModemem - lepsza kontrola danych.

    --
    Best regards,
    RoMan