    From: Cezar <c...@t...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Date: Fri, 13 Sep 2019 23:04:56 +0100
    <6937153083$20190911100203@squadack.com> <qlb72i$64e$1@dont-email.me>
    <5d7926e7$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <qlba06$oh8$1@dont-email.me> <5d7a14ce$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qldfnb$s6s$1@dont-email.me> <5d7a4f5a$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <qldm3n$1ip$1@dont-email.me> <5d7a6518$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <qldqkq$t7b$1@dont-email.me>
    <5d7a7d16$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <qle2dl$crn$1@dont-email.me> <5d7a959e$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    <qle63q$2n6$1@dont-email.me> <5d7b63cd$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <qlgb60$lgj$1@dont-email.me>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <qlggj6$lho$1@dont-email.me>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <qlgiiq$u39$5@dont-email.me>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <qlgssj$vpr$1@dont-email.me>
    <s...@f...debian.org.pl>
    <qlh0ea$k18$1@dont-email.me>
    <s...@f...debian.org.pl>

    On 13/09/2019 22:40, Krzysztof Gajdemski wrote:

> [...]
    > dokładnie latach. Zresztą wtedy zmiany rynkowe były gwałtowne. Zawsze
    > jednak upatrywałem lokalnego sukcesu Atari gdzieś indziej. C64 był
    > kupowany głównie do gier (dużo większy wybór przed 1990). Stąd procent
    > zaawansowanych użytkowników (z których potem wyrósł narybek
    > programistów) był w Atari większy, bo z nudów trzeba było coś na nim
    > robić. :)
    >
    > Nie wiem jak wyglądały statystyki, ale u mnie (w sumie na prowincji) na
    > początku lat 90. oba klany mniej więcej były tak samo liczne, stąd
    > wnioskuję, że zakup C64 nie był jakoś utrudniony.

    Conditions

    > O tych i innych trickach z ANTIC-em słyszało się sporo. Demoscena
    > wykorzystywała takie rzeczy w zdumiewający sposób.

    Dalej sie rózne rzeczy odkrywa. Polecam obejrzenie całego filmu
    https://youtu.be/9WTct0rhJx4

    a szczególnie ten nidedawno odkryty ficzer:
    Okazuje się że obraz w atari po jego nagrzaniu przesuwa się o pół
    piksela co można późnej kontrolować ... przez co podwaja się
    rozdzielczość w jednej osi...

    https://youtu.be/9WTct0rhJx4?t=3076

    c.