  • 21. Data: 2019-02-12 23:36:32
    Temat: Re: Rok ważności konta
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Feb 2019 22:15:59 +0200, w <q3vd59$n06$1@node1.news.atman.pl>, Animka
    <a...@t...nieja.idm.pl> napisał(-a):

    > Kto? Skąd wiesz? Mam się bać wychodzić z domu? Może w obstawie ochroniarza?

    Adres znają. A jak ich wkurzyłaś? Mogą wpaść z pretensjami, że przeszłaś do
    innego operatora. Oni to nie przelewki, są gorsi niż mafia.

  • 22. Data: 2019-02-12 23:58:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Feb 2019 23:44:49 +0200, w <q3vi9i$s3i$1@node1.news.atman.pl>, Animka
    <a...@t...nieja.idm.pl> napisał(-a):

    > No to pocieszyłeś mnie, bo byłam już trochę dobita i nie chcialabym się
    > w depresję wpędzić. Było już tak, że jakiś ze złotymi zębami skrącał,

    Nie wiem czy pocieszyłem, bo groźba niemiłych odwiedzin z ich strony jest jak
    najbardziej realna.
    Pomijam, że na pewno jesteś nagrywana.

  • 23. Data: 2019-02-13 07:44:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 13:36, Animka pisze:

    > Nie. Po co bym to pisała? Szkoda by było czasu.

    Tak. Niemożliwym jest, aby po dezaktywacji numeru:
    - można go było załadować za 5 i 30zł
    - i aby to doładowanie wykorzystać.

    Opowieści o doładowaniu trwającym kilka dni też można nie dać wiary,
    zwłaszcza znając niską wiarygodność świadka.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2019-02-13 07:48:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-12 o 16:57, ToMasz pisze:
    > Ja na nieużywanym numerze mam 267/297dni. Więc albo miałaś kartę w
    > szafie ( czytaj w dupie) i krzywda Ci się nie stała, albo przez co
    > najmniej 30 dni ani razu do nikogo nie dzwoniłaś, co też dla nas wydaje
    > się mało prawdopodobne.

    W Virgin okres "na odbieranie" to 60 dni. Ta kobieta jest tak głupia, że
    w życiu chyba słowa prawdy nie powiedziała.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2019-02-13 11:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

> [...]
    > mi telefon. Byłam na 9 miejscu w kolejce oczekujących i jak kobieta
    > w rejestracji przychodni odebrała telefon i zaczęłyśmy rozmowe to
    > mnie typ wyłączył telefon. Potem, po doładowaniu za 5 zł zadzwoniłam
    > do tego operatora i zapytałam dlaczego w tak bezczelny sposób
    > wyłączono mi telefon. Potem jeszcze raz zadzwoniłam gdzieś i byłam 5
    > w kolejce. Jak już zaczęlam rozmawiać to ten typ znowu wyłączył mi
    > telefon. Te 30 zł, które sobie wzięli (odjęłam 5 zł.) potraktowałam
    > jako jałmużnę dla nieuczciwego operatora sieci.
    >
    > Włożyłam do telefonu kartę innego operatora sieci.

    Czuje ze kiedys usłyszymy te rozmowe w necie...
    BOK musiał miec niezły ubaw z sugestii ze podsłuchuja oczekiwanie na
    rozmowe dokładnie po to zeby rozłaczyc rozmowe jak sie rejestracja w
    przychodni zgłosiła :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 26. Data: 2019-02-13 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Zawsze robię wszystkie przelewy jak mi wpłyną pieniądze na konto.
    > Ty masz wyplatę codziennie? Skąd ja moglam wiedzieć, że rzekomo za
    > późno doładowywuję kartę?

    Ja robie wtedy kiedy mi sie chce.
    Nie wyobrazam sobie miec zera na koncie i czekac na przelew zeby telefon
    opłacic czy cokolwiek innego. Wyrosłem z tego ze 20 lat temu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 27. Data: 2019-02-13 11:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Na dodatek ładuje raz do roku, a potrzebna kwota doładowania to 5zł :)

    Trzeba chwalic oszczednosc!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 28. Data: 2019-02-13 11:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > W Virgin okres "na odbieranie" to 60 dni. Ta kobieta jest tak
    > głupia, że w życiu chyba słowa prawdy nie powiedziała.

    Gwoli scisłosci - jak kłamie to jest zakłamana.
    Jak jest głupia to po prostu głupoty gada i wtedy trudno mowic o prawdzie
    czy nieprawdzie...
    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 29. Data: 2019-02-13 13:34:40
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 8:44, Liwiusz pisze:

    > Tak. Niemożliwym jest, aby po dezaktywacji numeru:
    > - można go było załadować za 5 i 30zł
    > - i aby to doładowanie wykorzystać.

    Numer widocznie nie był dezaktywowany, skoro moglam doładować. Nie wiem
    gdzie jest to moje 30 zł, ale niech sobie wezmą jako moją jałmużnę.

    > Opowieści o doładowaniu trwającym kilka dni też można nie dać wiary,
    > zwłaszcza znając niską wiarygodność świadka.

    Ludzisz się, że Ty masz wysoka wiarygodność. Nie wiadomo jaki numer
    Tobie jeszcze się przydarzy.

    --
    animka

  • 30. Data: 2019-02-13 13:38:07
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 0:58, r...@k...pl pisze:

    > Nie wiem czy pocieszyłem, bo groźba niemiłych odwiedzin z ich strony jest jak
    > najbardziej realna.
    > Pomijam, że na pewno jesteś nagrywana.

    Nie mam u nich już numeru. Skończyłam. Nie byłam uwiązana umową na rok
    czy dwa lata. Teraz to wszyscy wszystkich nagrywają. Kamery są na
    osiedlach, a nawet w windach.

    --
    animka