    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Date: Thu, 23 Jan 2014 17:51:40 +0000 (UTC)

    On 2014-01-23, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:

    > Rozmawialiśmy o sprawności silnika. Napisałem również, że to że spręża
    > więcej powietrza jest sprawą pomijalną jeśli weźmie się pod uwagę inne
    > czynniki wpływające na sprawność przy niskiej prędkości obrotowej.
    > Postaraj się nie przekręcać tego co napisałem.

    Napisales, ze przy przymknietej przepustnicy silnik potrzebuje wiecej
    mocy na samo krecenie sie bo musi ssac powietrze przez mniejsza dziure
    a samo sprezanie jest juz dla Ciebie sprawa pomijalna, to czemu nie
    jest nia ssanie powietrza przez przymknieta przepustnice?

    > Skoro nie przekonuje Cię ani fizyka, ani dane producentów silników to
    > chyba nie mamy o czym rozmawiać.

    Tylko dlatego, ze nie potrafisz odpowiedziec na pytanie?

    --
    Artur
    ZZR 1200