  • Data: 2015-02-27 19:49:13
    Temat: Re: Router wi-fi pod neostradę
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Velman" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Czy możecie polecić jakiś router wifi pod Neostradę?
    Mam w tej chwili na kablu tplink. Działa ok choć czasem się zacina (nie wiem

    Zrób doświadczenie. Powieś tego tp-linka na ścianie, tak żeby otwory
    wentylacyjne były góra-dół, w przewiewnym miejscu. Mój się wieszał prawie
    codziennie, od momentu jak wisi na ścianie, może dwa razy do roku.
    Prawdopodobnie przegrzewa się w niskiej obudowie.
    Wojtek