  • Data: 2016-05-07 07:38:17
    Temat: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2016 o 20:48, Bolko pisze:
    > W wątku o fejsbuku przekonałem się że jest tu duzo osób które powinny być
    > ludźmi w słusznym wieku :)
    >
    > Mój starszy syn zaczął jeżdzić na rowerze na kołach 20".
    > Wiec jest okazja żebym i ja sobie to urządzenie kupił.
    > Mam tylko kilka pytań :
    >
    > 1) Transport rowerów pewnie dwóch (synów) a może czterech (rodzice)
    > pytanie jak?
    > W środku/na dachu/z tyłu na haku? Co wybrać?

    ja kupiłem coś takiego
    http://www.bagazniki-wroclaw.pl/oferta/uchwyty-rower
    owe/amos/platforma-na-hak-amos.html
    na 4 rowery cena ok. 800zł, tylko raz z tym wyjechałem na kilka dni, ale
    byłem zadowolony. Wiozłem 3 rowery, zrobiłem może ze 2-3 tys. km

    > 2) Przechowywanie
    > Mam garaż w bloku ale jak auto wejdzie to dwa małe rowery wejdą.
    > Ale z czterema może być problem.
    > No i co z zimą.
    > Macie to jakoś rozwiązane?

    ja tam problemu nie mam, ale może jakiś uchwyt sufitowy połączony z
    wyciągarką :)

    > 3) Rower dla kierowcy samochodu :)
    > Nie chce marketowego bo jak siostra kiedyś na 18 kupowała rower
    > to pierwsze co to dętki trzeba było zmienić bo schodziło powietrze.
    > A jak byłem w specjalistycznym sklepie to moje auto jest mniej warte.
    > Co kupić na miasto + rzadko jakiś las albo błotko sie trafi

    jak las i błotko to tylko taki rower:
    http://tnij.org/fwwsgjf

    Łukasz