    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Date: Sun, 15 May 2016 11:16:03 +0200
    <ngkmoe$jr9$4@node1.news.atman.pl> <ngsig6$npu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <573317ac$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <ngv6ds$voq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <573328ca$0$684$65785112@news.neostrada.pl> <nh0kk4$riq$1@dont-email.me>
    <573436bc$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <nh2aqi$ad9$5@node1.news.atman.pl>
    <5734cc96$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <nh2qg7$ta6$1@node1.news.atman.pl>
    <5734fe59$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nh56ss$bhd$7@node1.news.atman.pl>
    <57375390$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 14.05.2016 o 18:34, yabba pisze:

    > I jak ten rower się prezentował? Był zły czy dobry?

    Ale zrozumiałeś przekaz?
    Raczej nie, bo nie zadawałbyś takiego pytania.
    Cofnij się parę linijek wyżej i zobacz na co to był przykład.

    > To może zacznijmy od zdefiniowania co to jest rower "marketowy" i rower
    > "markowy", bo chyba rozmawiamy o różnych rzeczach.

    Rower marketowy to taki który można kupić w markecie.
    Dowolnym, od Biedronki do Decathlona.

    A markowy to sprzęt DOBREJ marki, tak się przyjęło w społeczeństwie.

    W końcu przy samochodach Lada czy Tata tez produkuje jakiś tam sprzęt
    pod swoją marką, ale to nie oznacza, że wyczerpuje to kategorie sprzętu
    markowego.

    Rometowi bliżej do sprzętu marketowego niż markowego.