    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <ngkmoe$jr9$4@node1.news.atman.pl> <ngsig6$npu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <573317ac$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <ngv6ds$voq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <573328ca$0$684$65785112@news.neostrada.pl> <nh0kk4$riq$1@dont-email.me>
    <573436bc$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <nh2aqi$ad9$5@node1.news.atman.pl>
    <5734cc96$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <nh2qg7$ta6$1@node1.news.atman.pl>
    <5734fe59$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nh56ss$bhd$7@node1.news.atman.pl>
    <57375390$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <nh9eoa$hf6$3@node1.news.atman.pl>
    <57397fba$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <nhd3op$cb0$1@node1.news.atman.pl>
    <5745f202$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <ni54sg$lhp$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Date: Thu, 9 Jun 2016 02:58:49 +0200

    news:ni54sg$lhp$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie - ja mówię że są lepsze od TANICH rowerów z supermarketów.
    > Od tych które kosztują tyle co Romety - już niekoniecznie.

    Dobrze, moge przystać na takie pozycjonowanie Rometów wśród rowerów
    marketowych.

    > Raczej pomiędzy markami no name, do których Romet też się zalicza.
    > Pomiędzy rowerami to raczej ciężko, bo modele są różne.

    > Kiedyś.
    > Ale już nie robi.
    > Tak czy tak - rower z Decathlona, lepszy lub gorszy nadal nie jest rowerem
    > markowym, tylko supermarketowym.

    Dla mnie Decathon już swoja markę ma i z przypadkowych obserwacji jego
    rowerów widzę, że stara się nie spaść z jakością.

    > No, tez bym tego wymagał.
    > I Rometa bym tu nie zaliczał.

    > Święty spokój.

    To jest na tyle proste w regulacji, że ja nie widzę problemu w użytkowaniu
    albo przy wymianie opony. Ale muszę Ci przyznać rację, że zielsko bardzo
    lubi wkręcać się w te wszystkie koła zębate przy przerzutce.

    > W sensie, że w najtańszym Romecie to wszystko jest na wysokim poziomie?

    W sensie, że najdroższy rower z supermarketu spożywczego jest gorszy od
    najtańszego MTB Rometa.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba