    Subject: Re: Rowerzysci. Pierwszeństwo.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5b221b66$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
    <pft9to$niv$1@news.mixmin.net>
    <5b22354f$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <pftefi$u8i$1@news.mixmin.net>
    <5b223ef1$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b22583b$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b22ba34$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfui12$kde$1@news.mixmin.net>
    <5b22e2e3$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgfqiu$76g$1@news.mixmin.net>
    <5b2b8eda$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgg9cq$vvo$1@news.mixmin.net>
    <5b2bbbb0$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <pggfl1$b58$1@news.mixmin.net>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Thu, 21 Jun 2018 18:00:22 +0200

    W dniu 2018-06-21 o 17:18, Malkoit pisze:
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze pisałem, że rowerzysta ma pierwszeństwo, jeżeli znajduje się
    > na przejeździe dla rowerów.
    >
    > To teraz napisz co ma robić rowerzysta zanim wjedzie na przejazd,
    > w zwiazku z ewentualną koniecznością udzielenia pierwszeństwa
    > pojazdowi nadjeżdźajacemu.

    Rowerzysta jadący drogą dla rowerów, zanim wjedzie na przejazd dla
    rowerzystów ma robić to, co mu nakazuje Prawo o Ruchu Drogowym. Czyli
    trzymać kierownicę i jechać drogą dla rowerów a nie chodnikiem. I to
    jest wszystko, do czego zobowiązuje rowerzystów PoRD przed wjazdem na
    przejazd.
    Albowiem rowerzysta zanim wjedzie na przejazd nie ma żadnej "ewentualnej
    konieczności udzielenia pierwszeństwa pojazdowi nadjeżdżającemu". Za to
    rowerzysta ma pierwszeństwo na przejeździe dla rowerzystów ZAWSZE!

    Rowerzysta nie powinien wjeżdżać na przejazd bezpośrednio przed
    nadjeżdżający pojazd, może to przypłacić utratą zdrowia a nawet życia. Z
    tego samego powodu pieszy nie powinien wchodzić na przejście
    bezpośrednio przed nadjeżdżający pojazd. I z tego samego powodu
    samochodem nie powinno się wjeżdżać przed nadjeżdżający pojazd, nawet
    jeśli on jedzie na czerwonym.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/