    Subject: Re: Rowerzysci na drogach cd
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 12 Jun 2018 08:35:25 +0200

    W dniu 2018-06-11 o 23:59, mk4 pisze:

    > No i to jest typowe sranie w banie. Bo jak jedziesz samochodem to nie
    > tylko masz wszystko widzieć, ale do tego przewidzieć wszystko,
    > spodziewać się niemożliwego i odbiera ci się prawo do pomyłki.

    Kolego. Jak wyglądają znaki, jakie mają wymiary,  w jakiej stoją
    odległości, na jakiej wysokości są zamontowane, kąt ustawienia względem
    osi jezdni to wszystko jest  zapisane w prawie oraz normach.
    Jeżeli jezdnia posiada zbyt dużą szerokość, zbyt dużą ilość pasów to
    znak musi być powtórzony.

    > No ale jak jedziesz rowerem to już nic z tych rzeczy cie nie
    > obowiązuje. Pomimo, że prędkość mniejsza i więcej widać i czuć (bo
    > słyszysz dźwięki choćby) to już możesz nie widzieć bo drzewa i krzewy.

    Bo znajdujesz się zbyt daleko od znaku i pod zbyt dużym kątem, aby móc
    prawidłowo go odczytać. Ponadto Masz jeszcze samochody na pasach
    przeciwnego kierunku