eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRozbudowa sieci jeszcze mozliwa czy operatorzy już tylko odcinają kupony? › Re: Rozbudowa sieci jeszcze mozliwa czy operatorzy już tylko odcinają kupony?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Rozbudowa sieci jeszcze mozliwa czy operatorzy już tylko odcinają
    kupony?
    Date: Fri, 8 Mar 2019 12:16:59 +0100

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    >Mam takie jedno miejsce gdzie Plus uparcie od 10 lat nie ma zasięgu.
    >Frustrujące bo 200m dalej w jedną lub drugą stronę zasięg jest. Czy
    >dać mu szansę, że się zorientują i dołożą komórkę by zasięg poprawić
    >czy to marzenie ściętej głowy i prosciej zmienić opa na taki co tam
    >ma zasięg i wypiąć się na Plusa po 20 latach?

    A co to z miejsce - dom, czy grzyby w lesie ?

    Bo chyba nie chcesz czekac na inwestycje bez zasiegu w domu.

    Ja bym tam d* nie zawracal i zmienil opa, ale jak chcesz dac szanse
    ... zadzwon, zapytaj gdzie sie dowiedziec o nowe BTS, poprosc o
    polaczenie, spytaj o te lokalizacje ... po czym spytaj kiedy wystapili
    z wnioskiem o zezwolenie.

    Bo jak jeszcze nie wystapili, to to na pewno dluuuugo potrwa.
    A jak wystapili ... to tez nie wiadomo.

    Ale mysle, ze sie nie dowiesz o plany rozwojowe, co pomoze szybciej
    podjac decyzje :-)

    A w ogole zglosiles, ze brak zasiegu ?
    Skad maja wiedziec ...

    J.