  • 21. Data: 2010-09-22 15:49:49
    Temat: Re: Rozwód z TPSA
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Roman Rumian" <r...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i7b3b7$70f$...@n...agh.edu.pl...
    > Dlaczego ?
    > Bo Ty zabronisz mi uważać za kant naciągnięcie klienta na dodatkowy
    > miesiąc opłat, poprzez wprowadzenie go w błąd, a następnie
    > zinterpretowanie własnego regulaminu na swoją korzyść (Pan w punkcie OK
    > poradził mi złożyć reklamację i powiedział, że umowa MOŻE zakończyć się w
    > końcu września) ?

    A kto ci bronił złożyć wypowiedzenie np. 31 sierpnia. Jedyny kant to twoja
    niewiedza i nieczytanie tego co się podpisuje. Ale to się do sądu nie
    kwalifikuje.

    JS

  • 22. Data: 2010-09-23 16:26:53
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-09-22 17:49, Ianus pisze:
    (...) Jedyny kant to twoja niewiedza i nieczytanie tego co się
    podpisuje. Ale to się do sądu
    > nie kwalifikuje.
    >
    > JS

    Pewnie nie doczytałeś, bo niebieska linia POINFORMOWAŁA mnie, ze mogę
    złożyć wypowiedzenie na początku września i skutek będzie ten sam, to
    znaczy umowa skończy się w końcu września.
    Fakty są jednak inne, i teraz nie wiem czy zrobiła to celowo, czy też
    pracuja tam ludzie, którym zależy na skompromitowaniu u klientów TPSA ?

    O złamaniu umowy zastrzeżenia numeru już wspominałem, i braku reakcji
    mimo straty dwu godzin na złożenie reklamacji, więc nadal uważasz, że
    TPSA jest w porządku wobec mnie ?

    Nie rozumiem, jak moja niewiedza (załóżmy) o korzystnym dla TPSA
    regulaminie może być kantem z mojej strony ?
    Przecież ta niewiedza działa co najwyżej i JEDYNIE na moja niekorzyść ?!

  • 23. Data: 2010-09-24 12:20:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Widzę, że nadal kilka osób ma problem ze zrozumieniem w czym tkwi problem,
    > więc opowiem anegdotę, którą opowiedział mi w poniedziałek kolega, szef
    > sporej firmy IT. Był raz na szkoleniu z zarządzania, na którym
    > doświadczony w biznesie prowadzący zapytał kursantów, co w ich firmach
    > jest najważniejsze. Właściciel piekarni powiedział, że dobrej jakości
    > mąka, z której piecze chleb, właściciel firmy przewozowej, że dobre,
    > niezawodne samochody, kolega powiedział, że dobrej jakości światłowody,
    > złącza. Prowadzący podsumował to krótko: "Bzdury opowiedzieliście:
> [...]

    Bla,bla,bla...klient. Tylko na szkoleniach i podczas prezentacji żeby było
    poprawnie biznesowo. Klient od zawsze był do ......dymania, im większy
    'wolny rynek' i większa firma tym klient jest bardziej dymany.

  • 24. Data: 2010-09-24 13:24:32
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 22-09-2010 o 07:51:30 Roman Rumian <r...@a...edu.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Roman Rumian
    >
    > P.S. Dobrze jest nie mylić prawa z przyzwoitością i pamiętać o tym co

    To Ty nie rozumiesz, ze to nie wymysl TP, tylko prawa telekomunikacyjnego.
    Tez wypowiedzialem umowe TP, ale zrobilem to pod koniec sierpnia, po to
    wlasnie, zeby z koncem wrzesnia mi wylaczyli neta.

    Nie bronie tu TP, ale u kazdego operatora jest taki zapis i wszedzie
    bylbys potraktowany tak samo. Jak chcesz, to zwracaj sie do UKE,
    aczkolwiek oni odpisza Ci to, co ja. Ujadanie na TP, bo taka moda mnie juz
    nudzi. Osobiscie uwazam, ze T przeszla metamorfoze odnosnie obslugi
    klienta i narawde nie moge im niczego zarzucic. Gdyby nie cena na DSL w
    porownaniu z konkurencja, to bylbym tam nadal. A niewykluczone, ze do nich
    wroce - niech im tylko troche klientow jeszcze odejdzie i zacznie sie
    wreszcie wojna cenowa. Zycze Ci, bys taki sam poziom obslugi mial u innego
    operatora. Nie wspominam juz o oczekiwaniu na polaczenie z konsultantami,
    gdzie na BL jest prawie natychmiastowe, czego o konkurentach powiedziec
    sie nie da.

    Poza tym, spojz w regulamin, jaki dostales wraz z podpisana przez Ciebie
    umowa. Sam zes podpisal, a teraz sie pultasz jak dziecko, ktoremu zjedli
    kanapki, bo mu sie przysnelo w kiblu.

  • 25. Data: 2010-09-24 13:30:42
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 21-09-2010 o 17:57:27 Roman Rumian <r...@a...edu.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > wolą, to mam grzecznie i z pokorą przyjąć ich kanty wykorzystujące ich
    > własny regulamin ?
    > Napisze Ci więcej: błękitna linia wprowadziła mnie w błąd mówiąc, że
    > mogę to zrobić w początku września. Złożyłem w tej sprawie reklamacje i
    > nie została uznana.
    > Fajnie jest być sędzia we własnej sprawie.

    > Uznana ?
    > Mnie to guzik obchodzi, skoro nie zmieniło się NIC: numer dalej ten sam
    > i nawet słowa "przepraszamy".

    > Kanciarze i olewacze klienta.
    > Zamierzam przy każdej okazji informować wszystkich, o tym podejściu do

    Albo Ty zle zrozumiales, albo klamiesz. Sam dzwonilem do BL i uprzedzano
    mnie, bym zlozyl wymowienie w terminie. Malo tego - doradzono mi, bym
    zlozyl je w najblizszym Telepunkcie (jako ze byly to ostatnie dni
    sierpnia). Skusilem sie jednak zlozyc wymowienie droga pocztowa za
    potwierdzeniem i sie udalo.

    Poza tym, po Twoim tonie wypowiedzi widze, zes jest zwyklym pieniaczem i
    Twoja racja jest Twojsza...

  • 26. Data: 2010-09-24 18:33:40
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nie wspominam juz o oczekiwaniu na polaczenie z konsultantami, gdzie na
    > BL jest prawie natychmiastowe, czego o konkurentach powiedziec sie nie
    > da.

    z tym sie tak nie rozpedzaj
    blulajn jest niby calodobowy, ale czasem to tylko iluzja
    w porze zmiany, a dokladnie kwadrans przed zmiana na kontakt z bialkiem
    czeka sie dlugo, lepiej zadzwonic kilka minut po czasie zmiany
    w nocy i w dni wolne dzialy sa laczone i niektore sprawy nie sa zalatwiane,
    albo jest z tym problem
    tak wiec statystycznie jest w normie, ale sa pewne stale akcenty, ktore
    wciaz sa niedopracowane

  • 27. Data: 2010-09-24 21:45:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 14:32:39 +0200, Roman Rumian napisał(a):

    > Szanowni Państwo,
    >
    > 2 września złożyłem wypowiedzenie, które w umowie jest 30 dniowe, a TPSA
    > przysłała mi pismo potwierdzające rozwiązanie umowy 31 października.

    To jest standardowa zagrywka wszystkich operatorów telekomunikacyjnych.
    Ciesz się, że nie musiałeś brać rozwodu z Erą:
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=300397#30039
    7

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 28. Data: 2010-09-24 21:57:34
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 14:46:39 -0700 (PDT), wiwany napisał(a):

    > A co w tym dziwnego. Identyczną "dziwność" macie w...Kodeksie Pracy w
    > zakresie wypowiedzeń umów o pracę i jakoś nikt nie uważa tego za kant.
    > Dlaczego- bo jest zapisana.

    Jest to pozostałość z czasów komuny, gdy praktycznie jedynym pracodawcą
    było Państwo i właśnie to Państwo stworzyło takie prawo, żeby
    pracownikowi utrudnić odejście z pracy, a przynajmniej je maksymalnie
    opóźnić.
    A ludzie nie uważają tego za kant, tak samo jak nie uważali za kant
    tego, że nie wolno było mieć złota lub dolarów, nie można było mieć w
    domu paszportu, nie wolno było słuchać Wolnej Europy, a milicjant
    każdego mógł zatrzymać na 48 godziny "do wyjaśnienia", przy czym nie
    musiał się przed nikim tłumaczyć z tego, co chciał "wyjaśniać".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 29. Data: 2010-09-25 20:36:08
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > To jest standardowa zagrywka wszystkich operatorów telekomunikacyjnych.
    > Ciesz się, że nie musiałeś brać rozwodu z Erą:
    > http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=300397#30039
    7

    bajkopisarz w stylu podobnym do autora watku
    co to znaczy, ze simlock jest nadal ? mial sie zdjac zdalnie ?
    faktura zwiekszyla sie o 100% sama ? o bilingu nie slyszal ?
    "wyparowaly" minuty i nie ma sily sprawdzic dlaczego ?

    kazdy problem mozna zalatwic poprzez reklamacje, arbitraz, sad, czasem media
    w zaleznosci od skali tematu uzywa sie odpowiednich srodkow
    skarzenie sie na to, ze operator realizuje zapisy umowy, ktora sie
    podpisalo, to dziecinada
    podobnie jak pisanie o "parowaniu" minut bez sprawdzenia rzeczywistego
    powodu
    ogolnie zenujace...

  • 30. Data: 2010-09-25 20:39:22
    Temat: [NTG]Re: Rozwód z TPSA
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > było Państwo i właśnie to Państwo stworzyło takie prawo, żeby
    > pracownikowi utrudnić odejście z pracy, a przynajmniej je maksymalnie

    z komuna ma to niewiele wspolnego
    taki zapis obowiazuje dwie strony i w zaleznosci od okolicznosci dziala na
    korzysc pracodawcy albo pracownika
    celem jest uzyskanie minimum stabilizacji dla obu stron

> [...]
    > każdego mógł zatrzymać na 48 godziny "do wyjaśnienia", przy czym nie
    > musiał się przed nikim tłumaczyć z tego, co chciał "wyjaśniać".

    przeciwnie, musial wyjasniac podobnie jak obecnie
    innym problemem jest fakt, ze wyjasnienia czesto bywaly fikcyjne, co
    przelozeni tolerowali