  • Data: 2019-05-15 15:29:14
    Temat: Re: Ruch prawostronny, ale czy zawsze?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 maja 2019 15:06:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Na autostradzie nie ma,

    Bo z reguły po bokach autostrady nie ma rzedów domów, firm itp podłaczonych do
    kanalizy, wody i pradu jak ma to miejsce w miastach
    Na drogach poza miastami tez trudno na studzienke trafić
    wiec tak sie zastanawiam - czemu to idzie pod
    > jezdnia, a nie pod chodnikiem ?

    Mam ok 200 metrowy odcinek prywatnej drogi
    Jest tam gaz, woda, kanaliza. Niedługo być może dojdzie światłowód
    Jak budowałem dom to warunkach od wodociągów było ze rura kanalizacyjna musi być ileś
    tam cm oddalona od rury z woda.
    Po kilku rozmowach w wodociągach udało mi się wywalczyć tyle że w jednym wykopie
    zgodzili się abym to położył. Wynająłem faceta z Białorusią który to kopał łyżka
    pewnie z 70-80cm i rurę z woda położyliśmy na dnie po prawej stronie wykopu a rurę
    kanalizacyjna pół metra wyżej po lewej stroni.
    Ponoć odstęp niezgodny z jakimiś przepisami i tak, ale wodociągi zgodziły się to
    odebrać.
    Energa chwile później robiła swój wykop oddalony od naszych.
    "Gazownia"swój po drugiej stronie drogi
    Droga ma szerokość 6 metrów i póki co 3 wykopy a za chwilę światłowód dojdzie.
    W chodniku wszystkiego się zmieścić nie da