  • Data: 2014-04-14 10:43:31
    Temat: Re: Ruch w sieci ze switchem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >mam pytanie dotyczace ruchu pakietow w sieli LAN w ktorej zamiast
    >routera jest switch.
    >w sieci z routerem komputer wysyła pakiet ARP po jakis adres IP, a
    >ten adres mu odpowiada i to dziala.
    >Pytanie moje jest dlaczego w sieci ze switchem jest inaczej.
    >tak mi sie przynajmniej wydaje, ponewaz mam podpiete urzadzenie pod
    >siec i w tej gdzie jest router wszystko działa, a po zmianie na
    >switcha juz >nie. jak recznie przypisze MAC do IP poleceniem ARP -a
    >... to zaczyna się komunikować w sieci ze switchem a bez tego nie
    >pracuje.
> [...]

    Switch zle skonfigurowany ?
    Z natury rzeczy switch nie rozsyla pakietow na wszystkie porty, tylko
    tam gdzie trzeba.
    Ale broadcasty ethernetowe i pakiety do nieznanych adresow powinny
    pojsc na wszystkie porty.
    Proponuje poczytac instrukcje i/lub obejrzec ustawienia, o ile to sie
    w ogole da obejrzec.

    Tylko ze switche domyslnie sa dobrze skonfigurowane, jestes pewien ze
    nie robisz jakiegos grubego bledu ?
    To jest ta sama siec ?

    J.